2015. június 13., szombat

Inkább megyek és elásom magam...

Drága Olvasóim!
Jézus Isten, hát én mérhetetlenül szégyellem magamat! Most biztos mondjátok, hogy "ja persze ezek csak szavak" de nem, ez nem így van. Tényleg borzasztó érzés, hogy így hanyagoltam a blogot, és egy árva jelet nem adtam magamról, de szerintem ha csak egy kicsit is belegondoltok, azért én sem tudom mindig  a maximumot nyújtani és nem szeretném, ha ez az írásomra is kihatna. Éppen ezért ( amit sosem szerettem volna...) kicsit szüneteltetem a blogot.  Csak egy-két hónapig. Kell ihlet, kellenek új ötletek. A blognak a harmadik fejezete a feléig van kész, mert egyszerűen nem tudom tovább folytatni. Most komolyan, ki akar olvasni unalmasabbnál unalmasabb részeket? Hát ez az, senki.
Viszooont, Ammie-vel új blogba fogtunk. Ne aggódjatok, ezt biztosan nem zárjuk be, mert rengeteg ötletünk van, ráadásul a részek hamar fognak jönni, mert még nyáron be szeretnénk fejezni.

***

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ashley!
    Gondoltam, inkább ide kommentelek, mert a chat elég kevés szöveget enged gépelni. Szóval, először is szeretném megköszönni, a kedves kommentet, amit hagytál Arany Almán. Nem tudtam, hogy Cassie néven szerepelsz a bloggervilágban. Mindegy, milyen szerencse, hogy a jó öreg CBox mindig velem van. :) Nem ettelek volna meg, ha a saját neveden írsz, de azt utálom, ha valaki arra nem képes, hogy felvállalja magát.
    A humormentes Netty L. Nelson.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Netty!
      Kérlek olvasd el, amit küldtem, mert ez NAGYON nincs rendben.
      Xx, Ash

      Törlés